بازاریابی اینترنتی

به روز ترین های بازار

بازاریابی اینترنتی

به روز ترین های بازار

کسب کار موفق در بستر اینترنت

کسب کار موفق در بستر اینترنت

کسب درآمد از اینترنت یکی از گرایش های جدی در سالهای اخیر است، باتوجه به رشد روز افزون اینترنت همه ما بدنبال این هستیم که سهمی از فروش های اینترنتی داشته باشیم، وقتی می شنویم ۲۵هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی وجود دارد که تا ماه می سال ۲۰۱۷ ای نماد دریافت کرده‌اند و درآمد این فروشگاه‌ های آنلاین در سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد دلار معادل ۷۰هزار میلیارد تومان بوده است، طبیعی است که ماهم علاقه مندیم سهمی از این حجم تراکنش ها داشته باشیم.

  یکی از بهترین روشها برای کسب درآمد آنلاین ، فروش کالاهای فیزیکی است. شما می توانید با استفاده از فروشگاه فارسی ساده ، محصولات موجود در سایت را سفارشی کرده و بصورت آنلاین بفروشید ، اما به عنوان دو مثال بالا ، نباید فروشگاهی را برای شهر و منطقه خود تنظیم کنید ، یک فروشگاه تخصصی را در یک منطقه خاص استفاده کنید.

می توانید کالاهایی را که در آن تخصص دارید بفروشید و سایر افراد را در یک فروشگاه خرده فروشی بفروشید. ممکن است شما بگویید که قدرت مالی بالایی ندارید ، یا توانایی ذخیره و ارسال کالا را ندارید ، بیش از حد نگران نباشید ، ما راه حل های خوبی داریم. شما نیازی به ذخیره کالا به طور کلی ندارید. همیشه پس از دریافت سفارش ، محصولی را خریداری و ارسال کنید. نگران ذخیره و حمل و نقل نباشید ، خوشبختانه شرکت هایی هستند که کل این روند را ایجاد کرده اند. فقط دریافت سفارش از مشتری و رسیدگی به موارد دیگر کافی است.

فروش فایل ، کاغذ ، pdf ، جزوه ، کتابهای صوتی و حتی پرونده های انگیزشی همه و همه می توانند در یک سیستم فروش فایل قرار بگیرند تا افراد مایل به استفاده از آنها با پرداخت هزینه ای به آنها تعلق بگیرند. یکی از راحت ترین و آسان ترین مسیرها برای به دست آوردن درآمد از اینترنت ، راه اندازی سیستم فروش فایل و پروژه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.