بازاریابی اینترنتی

به روز ترین های بازار

بازاریابی اینترنتی

به روز ترین های بازار

سئوچیست


 سئو به معنی اصلاح یکسری قوانین مدیریت وبسایت هست که به منظور هرچه بهتر شدن سایت برای مخاطب و خزنده های موتورهای جستجو هست به طوری که هم مخاطب و خواننده ی مطلب لذت ببرد و راضی باشد و هم خزنده های گوگل و سایر موتورهای جستجو براحتی بتواند مطلب شما را بخواند و تگ ها و کیوردها و دیسکریپشن و عنوان را در نتایج ثبت کند و به نوعی نباید سعی در فریب این خزنده ها بر آییم که منجر به بلاک شدن و اسپم شدن سایت خواهد شد .

سئوکار یا وبمستری که وظیفه سئو را برعهده گرفته باید مثل انتی ویروس ها آپدیت باشد و هر لحظه الگوریتم ها و فاکتورهای جدید گوگل را شناسایی و به وبسایت اعمال کند و یا فاکتور های جدید آینده را در سئو و بهینه سازی سایت پیش بینی و بکار ببرد .
پس سئو کار وظیفه ی بروزرسانی سایت بر اساس الگوریتم های جدید گوگل دارد و هم چنین رعایت اصول سئو را برعهده دارد .  

هدف از سئو چیست ؟

سئو به منظور راهنمایی وبمسترها برای مفید بود  ، مناسب بودن ، واقعی بودن نتایج گوگل هست و رعایت قوانین سئو به زمان کمک میکند ! کمک می کند که میلیاردها جستجوی روزانه به سرعت به نتیجه برسد و وقت و زمان و انرژی مردم اتلاف نشود و در همان صفحه اول نتایج بهترین سایتها معرفی شود و سئو کار نیز دقیقا برای همین منظور تلاش می کند و هزاران فوت و فن را انالیز و پیاده سازی می کند .

سئو کردن سایت برای رشد در نتایج گوگل و بیشتر دیده شدن هست و انتخاب کلمات کلیدی و عنوان و متن مناسب و تمام فاکتور های سئو به منظور بهبود رتبه ی سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو هست ( علاوه بر جلب توجه مخاطب ) .
عنایت فرمایید سئو نتیجه آنی ندارد و در درازمدت به جایگاه خودش میرسد و اینطور نیست که با عقد قرارداد با سئوکار و آغاز سئوی سایت شما بیکباره شاهد افزایش ورودی گوگل باشید و باید هفته ها و ماه ها منتظر ماند که البته امروزه به دلیل پیشرفت الگوریتم های گوگل و سرعت عمل گوگل ، پیشرفت و دریافت فیدبک در همان هفته ی اول هم قابل مشاهده هست .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.