سئو به معنی اصلاح یکسری قوانین مدیریت وبسایت هست که به منظور هرچه بهتر شدن سایت برای مخاطب و خزنده های موتورهای جستجو هست به طوری که هم مخاطب و خواننده ی مطلب لذت ببرد و راضی باشد و هم خزنده های گوگل و سایر موتورهای جستجو براحتی بتواند مطلب شما را بخواند و تگ ها و کیوردها و دیسکریپشن و عنوان را در نتایج ثبت کند و به نوعی نباید سعی در فریب این خزنده ها بر آییم که منجر به بلاک شدن و اسپم شدن سایت خواهد شد .
سئوکار یا وبمستری که
وظیفه سئو را برعهده گرفته باید مثل انتی ویروس ها آپدیت باشد و هر لحظه
الگوریتم ها و فاکتورهای جدید گوگل را شناسایی و به وبسایت اعمال کند و یا
فاکتور های جدید آینده را در سئو و بهینه سازی سایت پیش بینی و بکار ببرد .
پس سئو کار وظیفه ی بروزرسانی سایت بر اساس الگوریتم های جدید گوگل دارد و هم چنین رعایت اصول سئو را برعهده دارد .
سئو به منظور راهنمایی وبمسترها برای مفید بود ، مناسب بودن ، واقعی بودن نتایج گوگل هست و رعایت قوانین سئو به زمان کمک میکند ! کمک می کند که میلیاردها جستجوی روزانه به سرعت به نتیجه برسد و وقت و زمان و انرژی مردم اتلاف نشود و در همان صفحه اول نتایج بهترین سایتها معرفی شود و سئو کار نیز دقیقا برای همین منظور تلاش می کند و هزاران فوت و فن را انالیز و پیاده سازی می کند .
سئو کردن سایت برای رشد در نتایج گوگل و بیشتر دیده شدن هست و انتخاب کلمات
کلیدی و عنوان و متن مناسب و تمام فاکتور های سئو به منظور بهبود رتبه ی
سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو هست ( علاوه بر جلب توجه مخاطب ) .
عنایت فرمایید سئو نتیجه آنی ندارد و در درازمدت به جایگاه خودش میرسد و
اینطور نیست که با عقد قرارداد با سئوکار و آغاز سئوی سایت شما بیکباره
شاهد افزایش ورودی گوگل باشید و باید هفته ها و ماه ها منتظر ماند که البته
امروزه به دلیل پیشرفت الگوریتم های گوگل و سرعت عمل گوگل ، پیشرفت و
دریافت فیدبک در همان هفته ی اول هم قابل مشاهده هست .